مهسا محیطی اصلی – برنده دختر شایسته ایران در سال ۲۰۲۳

مهسا محیطی اصلی، برنده عنوان دختر شایسته ایران در سال ۲۰۲۳ خود را اینگونه معرفی می‌کند:

من مهسا هستم، مادر دو پسر. من دارای مدرک دکترا در رشته علوم پلیمر و مهندسی پزشکی هستم و به عنوان دانشمند در صنعت داروسازی کار می کنم. من معتقدم که زیبایی فقط در ظاهر نیست بلکه در ذهن و رفتار نیز وجود دارد. من همیشه آرزو داشتم زیبایی یک زن ایرانی را به جهان نشان دهم.

دوست دارم خودم را فردی بدانم که جنبه‌های مختلف فمینیسم را گرامی می‌دارد. مهربان، باهوش و زیبا در درون و بیرون.

Mahsa Mohiti Asli _ Miss Iran 2023 - مهسا محیطی اصلی - دختر شایسته ایران ۲۰۲۳

مهسا محیطی اصلی

دختر شایسته ایران در سال ۲۰۲۳ در پاسخ به این سوال که اگر بتوانید با هر فرد مشهوری در تاریخ آشنا شوید، چه کسی خواهد بود و چرا؟ می‌گوید: فروغ فرخزاد. او زنی بود که بسیار جلوتر از زمان خود بود. او زن قوی بود اما در شعرهایش آسیب پذیری نشان می داد. زنان ایرانی هموطن من هنوز هم به خوبی می توانند با احساساتی که در اشعار او آشکار شده است ارتباط برقرار کنند. من همیشه فکر می کردم از صحبت کردن با او در یک شب لذت خواهم برد.

به عنوان یک مادر شاغل، بزرگ کردن دو فرزند کوچک بدون حمایت خانواده تاکنون سخت ترین چالش زندگی من بوده است. بدون حمایت شوهرم نمی توانستم این کار را انجام دهم. من به ما به عنوان یک تیم فکر می کنم که تلاش می کنیم تا خانواده خود را به بهترین شکل ممکن اجاره کنیم. سعی می کنیم تحصیلات دانشگاهی و تجربه کاری خود را در زندگی روزمره خود پیاده کنیم.

مهسا محیطی اصلی - دختر شایسته ایران ۲۰۲۳

مهسا محیطی اصلی، دختر شایسته ایران در سال ۲۰۳ می‌گوید: دوست دارم به نیازمندان کمک کنم.

من بیش از هر چیز در زندگی از خانواده ام سپاسگزارم زیرا عشق و محبتی که به هم داریم در طول دوران چالش برانگیز زندگی من منبع قدرت من بوده است.

می‌خواهم به دنیا نشان دهم که یک زن زیبا هم می‌تواند یک مادر موفق باشد.

Mahsa Mohiti Asli – مهسا محیطی اصلی – دختر شایسته ایران ۲۰۲۳ – miss iran 2023